sobota, septembra 24, 2011

zvláštne...


je noc, som strašne, veľmi unavená a zajtra skoro vstávam, ale nemôžem si odpustiť ešte týchto pár slov. pretože situácia, v ktorej ich píšem je v istom zmysle neuveriteľná. už som ani nedúfala. ja totiž sedím v mojej intrákovskej izbe bratislvskej a som šťastná(!). za posledný mesiac som urobila strašne veľa trhlých vecí, privodila som si opäť svoju dračiu fázu a potrebujem to sem napísať, skôr než ma to iracionálne šťastie prejde alebo sa hladina endorfínov v krvi ustáli na bežnej úrovni.

zrazu si ešte silnejšie uvedomujem, že mám okolo seba skvelých ľudí. a to nielen preto, že sa vďaka nim nestačím nudiť.

a uvedomila som si, že väčšina vecí z „wishlistu“ tu zverejneného sa už uskutočnila:

- študujem liečebku na Mgr. stupni

- trávim veľa času s liečebákmi, i keď taká Radka je trochu v nevýhode, keďže je až v Nórsku.

- išla som do Madridu! (aj keď neprišla :D)
- lyžovala som sa! aj korčuľovala :)

- podala som si žiadosť do ASC

- mám malú gitaru ;)

- bola som v Lopašove (a jak tam bolo skvelo!)

- stopovala som! do Španielska!

sú tam ešte nejaké nesplnené body, ale ich počet je úplne zanedbateľný. a pridávam ďalšie body, nech sa je načo tešiť:

- zaspievať si nejaký fajný song s klasickou kapelou

- ísť ešte do Fatry na hrebeňovku

- dokončiť školu úspešne

- urobiť dajaký zaujímavý výskum

- ísť na Erazmus

- naučiť sa aspoň trošku viac rozprávať po nemecky

- ísť ešte dakam stopom

- vidieť Sibír. a ideálne aj Aljašku

- skúsiť sa naučiť jazdiť na skateboarde

zase som dajaká dorazená, tak si viac nepamätám. tak teda, poďme na to, nech nás radosť sprevádza ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára