sobota, októbra 29, 2011

Žasnem

pri príležítosti intergalaktických dní pochybností a váhania konaných každý rok minimálne v oktáve okolo mojich narodenín chcem sem napísať dve URČITE pozitívne veci.

mala som dve narodeninové oslavy. vyhlasujem to za dôkaz toho, že MINIMÁLNE 7 ľuďom stojím za dohadovanie sa, organizovanie, zmagorovanie mojej i tak nevšímavej osoby a proste, píšem to sem, kebyže „náhodou“ zase dakedy nadobudnem egoisticko-márnomyseľný pocit, že som každému ukradnutá. (preventívny systém v praxi;)

druhá vec. Hm, rozmýšľam, ako to sem napísať, aby to ani mne neznelo za deň-dva ako SDFka. proste, dostala sa mi do uší jedna prednáška, ktorá bola asi o čomsi úplne inom, no vo mne ostala ako hrča myšlienka:

Pán, ten všemohúci, Boh, ktorý vie a vidí všetko, čo zomrel na kríži a nakŕmil davy z piatich chlebov a dvoch rýb, presne ten, kvôli ktorému každú druhú stredu spievame na oslavu si myslí, nie on je presvedčený, že JA, Viera, Vierisko, Vier, Vierk, Vierka, Vieruška aj Vierkuška, proste ja...

ja som krásna, veľmi fajn, úžasná a po všetkých stránkach milovaniahodná.

Chápete? Som to vôbec schopná pochopiť? Ten istý, ktorý stvoril francúzske Alpy, inšpiroval ľudí k stavbe katedrály v Burgose a Coldplay, Daft punk, Pink floyd, tých zase k tej úžasnej hudbe. A Nika, Marf, Lukáš, Tim, Majo, Veve, Janči.... všetci majú tie KRÁSNE DARY od Neho.

A ON si myslí, nie, nie, VIE, že JA som krásna.

v živote som si nič také nepripustila.

ak Boh je, čo zrejme je, tak asi je čas na ďalšiu zmenu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára