piatok, októbra 14, 2011

len tak... lebo treba (aneb: o chaose v hlave n+1)

- dnes som dočítala príbeh Pí Patéla. impozantný!

- našla som svoju kreslenú podobu na menovke od Montessori organizácie

- dostala som prvého kresleného dinosaura. asi camarasaura.

- brácho mal narodky. sedemnáste... trochu neuveriteľné, však?

- načisto som stratila rozum – tvárim sa od stredy ako vedúca zboru. cha :D

- načisto som stratila rozum, vol.2 – podala som si žiadosť o vstup k ASC

- načisto som stratila rozum, vol.3 – povedala som čosi strašne neurčité a sentimentálne pred tým nesprávnym človekom. o zábavu viac, strašne sa bavím :P

- som majster sveta a galaxie v absolútne špecifickej disciplíne – ako nestihnúť dva autobusy z mlynskej za sebou.

- moja ľahkovážnosť naberá brutálne rozmery

- a je mi to asi jedno

- stretávam veľmi fajn ľudí teraz. ale aj tak už potrebujem vypadnúť, lebo ma Bratislava tiesni.

- svet spod žltého dáždnika je skutočne krásny. ak raz dospejem natoľko, aby som mohla vlastniť aj používať dáždnik...

- moja sociálna fóbia začína naberať brutálne rozmery.

- je tu jeseň a s ňou sa vrátil Pink floyd a Parov stelar... ach :) o dva týždne koncertujú v Bratislave...

- Tim je strašne super. viete to?

- mám chuť na takú poriadnu báseň. takú krásnu a krehkú, že sa ju bojíte dočítať, aby ste ju nezranili a pri ktorej musíte plakať, lebo je tak nádherná.

- ďakujem Monike za to, že ju mám tú česť poznať už od prváku na ZŠ.

- nehovorte to môjmu ocovi: fakt som bola týždeň pri mori?! občas sa mi zdá, že to na realitu bolo až pripekné.

- našla som svoju humanoidnú podstatu bytia. keď ju pridám k dračej identite, k mojim novoobjaveným židovským koreňom a veciam, ktoré som o sebe už vedela... hm, dáva to zmysel :)

- - má zmysel veriť.

- naša žiarivá entita si ráta koľkokrát do dňa zachráni moje bytie... aké „pošetilé“ ;)

- asi mám nejakú zvláštnu auru, ktorá priťahuje ľudí dychtiacich po mojej rade v situáciách, s ktorými nemám žiadne skúsenosti

- a nejakú zvláštnu auru pre ničenie a spontánne sa kazenie technologických výdobytkov

- viem, že ani za jednu priamo nemôžem, ale čo ak?

ľudia ešte stále neveria, že rada žehlím

- načisto som stratila rozum, vol. x – bude to pokračovať... :/ :) :P

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára