nedeľa, januára 15, 2012

Nedeľne.

tak som sa dnes zobudila a pustila si pesničku na ráno. Jednu, druhú tretiu... a potom som sa dostala k Jarkovi s nohavicou v mene a jeho „haleluja“. A na počudovanie, s metlou v ruke (hoci je nedeľa!) som s ním súhlasila v plnom rozsahu. Nebo, v ktorom máme „všechno sečtený“ je pre mňa maximálne smiešne.
Nech si ho nechajú! :D

a popri pokusoch o prácu na dvoch maximálne nezmyselných projektoch do školy (v tajnej aliancii s Guff a Gerym, spočívajúcej v absolútne nemiestnom a neracionálnom odpore voči existencii nezriadenej túžby našich kantorov po ich písaní) som si prečítala jeden textík, ktorý som tak pekne od srdca napísala pred prvým januárovým odchodom z domu. a páči sa mi. a keďže ešte určite bude horšie, na blog ho dám až vtedy ;)

dnes mám túžbu písať cez odrážky. tak teda:
- zarobila som si prvých 10 eur ako liečebný pedagóg. snáď nie posledných.
- ešte stále som zaskočená úprimnosťou nášho maďarského kaplána na predvianočnej spovedi. je skutočne povzbudzujúce stretnúť aj na spovedi človeka.
- podarilo sa mi extrahovať esenciu mojej bratislavskej nespokojnosti: som SKLAMANÁ. „veľký svet“, tak masovo prezentovaný svetovou kinematografiou je rovnaký bullshit ako idylický vidiek. to trvalo, ja viem.
- a ďalšia životná múdrosť: život ideálnych rodinných vzťahov, dobrej komunikácie, fajn kamarátov a ružových poníkov nikto nežije. škoda, že ho všade prezentujú ako štandard.
- napriek predošlej odrážke, bolo by chybou po takom netúžiť a na takom nepracovať. menením seba samého a nie okolia ;)
- je vcelku fajn, keď prídete na omšu a časť kázne venuje pán farár konkrétne vám. odporúčam zažiť.
- texty Tomáša Hudáka sú geniálne. odporúčam eKumšt ;)
- do zážitkov s našim ockom pribudli opäť dve krásne protichodné. sága leva, šatníka a čarodejnice v kategórii vtipné a milé; etuda o daromnej dcére, zlom cudzom svete a jej neznalosti dôležitých životných hodnôt v kategórii groteska.
- prepadla som hráčskej vášni :D bejewelled. ideálne ku skúškovému obdobiu :D
- iracionalita je fajn. tak prečo neurobiť z afunkčnej sponky talizman?
- dostala som oficiálne vynadané tak, že okrem toho, že som lenivá som sa dozvedela aj o vysokej mienke, ktorú na mňa časť katedry má. Pane na nebi, prečo?!
- ...a nemala by som sa kamarátiť s Lukášom. just budem :P
- a nebudem chodiť v nedeľu na ranné omše a nie a nie! :D
- a práve som cestou na obed počula novodobého Baudelaira recitovať sonet o Košiciach vo voľnom verši :)

asi stačí ;)

krásnu nedeľu.

3 komentáre: