pondelok, januára 23, 2012

Nerozumiem tomuto svetu

Nerozumiem prečo by za mňa dal niekto ruku do ohňa.
Nerozumiem ako som napísala doteraz všetky práce do školy a ako dopíšem tie tohtotýždňové.
Nerozumiem, kto mi tie nenormálne písomné reporty bude písať, až sa raz (Bože uchovaj?!) dostanem do praxe.
Nerozumiem PREČO si na vyjadrenie svojho názoru VŽDY vyberiem nesprávne miesto, čas, osobu alebo spôsob.
Nerozumiem tomu – kde sa strácajú vedomosti? a Prečo sa po dlhom čase vždy vynoria ako nejasné tušenia?!
Nerozumiem tomu, prečo sa mi zase vrátil herpes.
Nerozumiem prečo som taký strašný džad a nič na to nepomáha – vzdelanie, umenie, diskusie...
Nerozumiem prečo sa nedokážem ovládať rovnako pri všetkých ľuďoch.
Nerozumiem, čo majú všetci s tým zabíjaním sa pre „lásku“. A inými sebadeštrukčnými tendenciami.
Nerozumiem ako sa môže narodiť niekto ako ja, čo dokáže byť tak zničujúco cynický a zároveň sa nadchýnať existenciou plynových gúľ mnoho miliárd svetelných rokov odtiaľto.
Nerozumiem čo majú tlačiarne proti mne. A ako to robia, keď vraj nie sú schopné kognitívnych ani intuitívnych procesov.
Nerozumiem prečo sa brutálne dobrý organista oblieka ako nenalíčená Lady Gaga. no a čo, že som netolerantná.
Nerozumiem prečo sa moje vlasy majú tak hlbokú túžbu samovoľne uzliť.
Nerozumiem prečo som tak neznesiteľne sebecký individualista a prečo ma to serie.

a nerozumiem ešte mnohým veciam. napríklad prečo toto píšem, prečo to zavesím na blog a link si dám na FB. nerozumiem tomuto svetu a sebe v ňom.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára