streda, júna 15, 2011

...dajako mi clivo ;)

tak ja sa teda učím na tie štátnice...

a jak som tak sedela v práci na plechovke krmiva pre psy a čítala si tie všetky veci krásne liečebácke, ktoré sa mi úplne nádherným spôsobom zlievajú, premkol ma pocit. taký zvláštne nostalgický, jak za detstvom, ktoré je už preč a už ma nečaká nič iné, len práca a ešte viac práce a ešte všelijaké tie veci, ktoré ma zatiaľ vôbec netankujú a nechce sa mi ich riešiť.

a preto a tiež pre všetky decká, ktoré k nám chodia obdivovať škrečky a andulky a pripomínajú mi nás s Mončou, keď sme chodili do chovlovu akože na psie tyčinky pre Rikiho a hlavne v podstate ako do ZOO - hľa, básnička ;)

...
ako akord sedmičkový
ako radosť mamkina
ako puding nemiešaný
ako tajná modrina

ako ticho
ako hrdosť
ako túžba
ako smiech

optimizmus?
spomienkový?!
chválabohu, nech!
...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára