streda, júna 08, 2011

One of these days

niekedy je strašne ťažké pozerať sa na svet radostne, s nádejou, dúfať...

ale napriek tomu, že si chodím po svete a pripadám si ako smutná Kung fu panda, že sa to nedá zvaliť na hormóny, ale naozaj nie, pokiaľ fungujú štandardne. (tým pádom asi možno aj hej, však čo by už u mňa fungovalo normálne?!), že vďaka učeniu na štátnice mám fakt silný pocit, že som nezvládla 3. Ericsonovu vývinovú krízu a tým pádom som už odsúdené na večné pochybovanie...

dnešný deň aj tak stál za to.

Lebo:

- som pozbierala odvahu a išla poprosiť úplne neznámeho uja, aby mi opravil metlu. a už ju mám doma, celú! :) (s výdatnou pomocou Hužva a saleziánov :D)

- stretla som za polhodinku asi 10 veľmi milých ľudí

- dostala som neuveriteľne dobrý oponentský posudok :D

- Anička spravila štátnice!!! HURAAAAAAA :) dal by sa podľa jej strastiplného štúdia natočiť vcelku slušný Hollywoodsky film, ale nevzdala to a je MUDr.!

- a dopísala som báseň, ktorá mi po rozume chodí už dlllllllllllllllllho. a dnes jej chcem veriť a preto ju tu aj uverejním, kým si to rozmyslím. howgh!


nezlomíš mi srdce

mám ho dobre skryté

v hlbinách si kľúčik

potichučky tepe


nezlomíš mi srdce

zdivočelý svete

kľúčiky sú v srdciach

mora sveta skryté


kľúčiky od srdca?!

sú na ňom var dvere?!

tajuplné moria

dudrú otvorene


nie sú! vravia ľudia

ani kľúče...

ani dvere...

ani srdcia...


(vážne pochybujeme o existencii mora)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára