streda, januára 09, 2013

Ešte raz sa kuknime na rok 2012


Bol to vskutku pekný, zaujímavý časový úsek. A keďže tohto roku sa na facebooku nerozpútalo šialenstvo spomienkových fotokompilácií, ktoré som, to musím uznať, mala veľmi rada (ten pohľad na random fotky šialené! ;) vymyslela som si trochu iný spôsob :)

Január
Minulý rok na mňa doľahlo zimné skúškové skôr svojou zdĺhavou únavnosťou, ako stresom. Pamätné však určite ostane liečebácke doobedie v Narnii, kde sme sa v konečnom dôsledku fajne zrelaxovali aj my.

Február
Za zmienku by isto stál ples s legendárnou hudbou, moje pôsobenie v škôlke či story „ako som (ne)pozrela film u Marianky“ a „ako nás   s Jančim vystrelo pri pamätnom výkone sopranistky“. Najsilnejšie však na mňa zapôsobila stanica Jiřího z Poděbrad – krásny týždeň v Prahe.

Marec
Veľa filmov, veľa času s liečebákmi, striebro vo florbale a futuristická Čarovná flauta.


Apríl
Korčule, scénky, začiatok môjho vrelého platonického citu k Dómu svätého Martina, žehlenie, svadobný salón a – šaty! ;) K tomu odbúranie mýtu o Quo vadis a jeden z kandidátov na akciu roka – Plavecký hrad. Preto pesničky hneď dve ;)


Máj
Najprv som sa vyliečila (to je tak, keď sa človek s angínou fláka po horách a vyrevúva Hegerovú) a potom skúšky, nácviky, veľa hrania, Bartimejove pašie a Dom (kto nevidel, šup-šup!).


Jún    
Vynikajúca prax u Moniky, skúšky, hranie a zmrzlina! Jop a This must be the place! ;)

Júl
SVADBA ROKA!!! Abu a Mišo ;) svoje o tom vie napríklad jeden pohár na dne Dunaja :)
Pohoda z Rádia FM, dva táborové dni spolu s mamkou, zopakovanie ukrajina párty v inom meste, s inými ľuďmi, ale vynikajúcim programom ;) Lopášov, kúpanie sa v Draždiaku, filmy, pivo, horúčavy a „ty vole, egreš!“ ;)


August
Marianka sa vrátila!
Tak sme to oslávili na Šútovských jazerách a uskutočnili dlho očakávané obliehanie Novej Dubnice a blízkeho okolia. A opustila som intráky a premenila tak prechodný pobyt u Ovečky na trvalý ;)
Pridať popis














September
Pochopila som prečo dospelé deti s rodičmi na dovolenku nechodia, zažili sme megaValaštekovské stretko (pesnička pripomína úplne iné rodinné stretko, čo bolo práve v horúci deň, keď na Soroške vyťahovali kamión a my sme kdesi na Silici čakali uja z Rimavskej soboty, jedli v aute nanuky a neverili by ste – ale na zadné sedadlá jednej Laguny sa narvú tri dospelé deti, gitara aj pesnička od Oasis) 
A s veľkou pompu, očakávaniami a dobrým vínom sme začali náš posledný magisterský ročník ;)


Október
Liečebácka konferencia, duchovné cviká na Drienici (ako sa Vierka stratila v hmle ;), uzákonenie lásky k Prešporáku a vznik „oka búrky“.


November
Prvý sneh na Muránskej Hute, dlho túžený Faust, ples a Plesnivec :)


December
Veľa vianočných trhov, hokejkovica u Lenky, nová ofina, legendárny večer u Abu, muzikoterapeutický kurz a neuveriteľne pekný deň v Modre s medovníkmi. A Silvester v pohodovej atmoške ;)
Diky ľudia, dobre bolo ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára