sobota, marca 23, 2013

nejasná nádej niektorých dní

heh, sem-tam sú také dni, že prosto radšej by som sa sama sebe vyhla. 
a občas sú také dni častejšie ako občas. 

ale ako mi v jeden taký neblahý deň napadlo: 

nebojte sa
nie som na tom tak zle, aby som písala básne 

a musím povedať, že na písaní smutných básničiek je niečo... uľavujúce. 

ako vietor vo vlasoch a spev vtákov a také to chvíľkové zdanie, že Vieraaa, nebuď tragická, život je fajn. 

the hope of some days 

there are some days
when my friend says
you´d just kill whole world
by using one bad word

why can´t I just understand?
why can´t you come and tell:
"hey, let´s pass through this hell. 
one day it will be OK. 
I swear."

/táto rýmovačka vznikla z čistého hecu, že proste dokážem napísať niečo aspoň trochu reálne, rýmujúce sa a anglické. dokážem a basta! :D/

nejasná

po častiach bojujem
čakám na to správne slovo
na chvíľu rozumiem 

a potom sa to stratí

túžim byť obyčajná
ak mi to prinesie pokoj
kašlem na pokoj 
ak tak nájdem Teba

ak odhalím odpoveď

tá však
ako svätojánska muška
tancuje na obzore

moje putovanie 
prináša otázky 
vždy nové

nejasné...

/a k tejto škoda niečo pripisovať. tak teda nepripisujem./ 

teším sa na leto. na pivo z plechovky, čo budem sŕkať s kamošom niekde na ďalekom kopci pod stromom. na kvitnúce kvietky, na radosť z dažďa, na pokojnú hladinu nočného Štrkovca. na...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára