štvrtok, júna 14, 2012

tie dni...

niekedy by bolo krásne rozhodnúť sa a byť šťastný... no skúsenosť ma učí, že životná vyrovnanosť bude výsadou múdrych, láskavých, umiernených a úprimných :)

zatiaľ sa smejem, že mi občas vie byť tak krásne zle a plačem, ako ma neskutočne majú radi - ľudia, Boh... a ja si to vôbec, vôbec ničím nezaslúžim.

60% ľudského tela vraj tvorí voda - a v nej, ako v roztokoch sa akosi vždy nájdu 4 kvapky vďačnosti a 5 kvapiek spleenu spolu s 3,5 kvapkou radosti a mnoho, mnoho kvapiek všeličoho. 

tak aj v týchto riadkoch... z každého kúsok ;)

tie dni

mlčať je ľahké
všetky myšlienky 
vtesnám do pohybov

stáť

kráčať

milovať

také jasné
a ja sa strácam

na ceste bez zákrut.

---------------------------------------------
a pre dotvorenie celkoveho dojmu: https://www.youtube.com/watch?v=Gf1h2PMPCAo&feature=player_embedded

;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára