štvrtok, mája 09, 2013

májovo - verzia 1/2013

vlastne by som sa mala učiť. aaaaaaaaa budem sa, len toto dopíšem. 

je máj. po dlhej zime je až neuveriteľne pekne a slnečno a teplo a kvitnúco a farebne. 

vcelku slušne som sa včera spálila, zistila som, že pol dňa sa bicyklovať a následne sa chcieť učiť je vcelku nereálny nápad a tiež, že láska je rovnako reálna ako modré kone Derneiov. Pre romantikov a gamerov: nie je nereálna ;)

a teraz rýchlo a v skratke: 

videla som orandžového kapra. a kvitnúce lekná. a páva. a plyšového medveďa veľkého asi ako ja :D

je dôležité, aby mal bicykel meno. a keďže moja krásna fialová Mary je už v bicyklovom nebi, po x rokoch som sa rozhodla predsa len dať vo svojom srdci šancu môjmu červenému (zatiaľ) pojazdnému šrotíku - Maryle. 

dopracovala som sa k životnému plánu. cynik vo mne sa ukrývajúci sa síce strašne smeje, že som si práve vymyslela, ako to určite nebude a praktik sa smeje na tom, ako je to celé pekne vymyslené a málo časovo ohraničené a trochu nejasné, ale ja som zatiaľ pod vplyvom májových romantických oných a proste sa mi môj životný plán páči. Veď posúďte, zahŕňa: - ešte chvíľu v meste a "vyexpiť" nejaké tie skilly profesionálne (muzikoterapeutický kurz - doktorát?) - klavír/organ (bo bez hudby by to bolo ťažké) - gazdovstvo na Hute alebo niekde v krásnych krajoch Gemerských, Malohontských, Zamagurských, Záhorských (áno, táto časť je špeciálne presná) - naučiť sa rozpoznávať liečivé bylinky a huby - prečítať ešte veeľa kníh - írsky vlkodav. a niekde medzitým sa vydám, ak bude vôľa a možnosť. a keď nie, tak nevadí. alebo sa pôjdem do sveta cudzojazyčného pozrieť. a možno to stihnem všetko, ktohovie? ;)

a teším sa na všetky tohtoročné svadby, čo mám v diári! 

------------
takmer by som zabudla a to by mi tu vlastne chýbala polovica článku - a to predsa zoznam!

takže bucket list:

- skúsiť sa (naučiť) skateboardovať
- kúpiť si korčule
- dôjsť sa kuknúť až do Gabčíkova (a Pezinku a Ostrihomu a Hainburgu... ;)
- navštíviť tie zaujímavé maďarské hory a Český Krumlov
- naučiť sa hrať šach
- skúsiť to zase so šijacím strojom a vrátiť sa k háčkovke :)
- dať si pivo na obrubníku pred Bernardom pri Lýceu
- naučiť Sandra vymýšľať pesničky
- vyrobiť hračku pre Mara 
- ísť na Vrbovské Vetry
- spáchať dačo letno-horské  
- naučiť sa viac Nohavicových pesničiek a ísť na koncert! 

isto by sa ešte niečo našlo, ale treba si nechať nejaký priestor aj na prekvapenia ;)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára