nedeľa, apríla 12, 2009

ta daaaaaaa

tak je to tu...

veľmi dlho som premýšľala či je to správny krok... ale asi to už tak má byť - asi aspoň pre tento večer vyhrávajú moje extrovertné sklony spolu s nejakými neznámymi choroboplodnými zárodkami :)

a keďže štruktúra svetom vládne, tu ju máme...

súčasťou môjho rozmýšľania už od začiatku bola viac otázka pre koho tento blog píšem ako otázka obsahu...

obsah sa mi zdá byť ľahkou záležitosťou... ak by sa mi podarilo zachytiť len tretinu tých myšlienkových stád, čo sa mi rútia mysľou (aké vzletné, vidno, že som dnes pozerala Annu zo Zeleného domu:) bola by zo mňa grafomanka.

pre koho je tento blog určený - to je tá pravá otázka - a ešte stále ju nemám vyriešenú.. áno, to som celá ja (pre tých, čo majú túžbu vysloviť to:) v podstate nemám problém s tým, že by si niekto cudzí čítal môj blog, asi by ma aj potešilo, ak by sa ten ktosi pobavil alebo nebodaj bol zaujatý mojimi výplodmi... Problém je už akosi klasicky, hm, s ľuďmi, čo ich poznám aj nepoznám alebo presnejšie, čo poznajú aj nepoznajú mňa - bolo by to správne, aby toto čítali?!

neviem... a tak zatiaľ mám blog a rozhodnem sa operatívne, komu o ňom dám vedieť... ale napríklad taká Žofka... tak tá by o tom mohla hneď teraz vedieť... alebo Hela... alebo hríbiky?

tak sa mi zdá, že... uvidím :)

hmmm, rada by som ešte čosi napísala, ale fakt ma bolí hlava, tak len podľa vzoru Futuramy: "Vítajte v svetlých zajtrajškoch!" :)

Vaša VV 

       

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára