streda, marca 23, 2011

o chaose v hlave 3

Nejako sa mi nedarí sa pozbierať. Už druhý deň. A keďže za toho pána neviem, za kým tu v Mordore mám ísť a porozprávať mu, čo sa mi hlavou preháňa (a aby som nekrivdila Mordorčanom, základ tohto problému tkvie v tom, že sú to veci, ktoré začala Hela s Mončou a nie je mi tak vcelku jasné, ako by som to niekomu ďalšiemu bez niekoľkoročného výcviku vysvetľovala :) tak to teda píšem sem. Nakoľko to dokážem. A v celých vetách to asi nepôjde, takže v bodoch.

- - tento svet je čudné miesto. Krásne, ale desivo krásne a záhadné. Pre draky skvelé miesto, to je pravda. Ďakujem pánovi Halíkovi za potvrdenie a Jóbovi... že mal odvahu priznať, že Boh je iný, ako si kedy myslel.

- - mám plán! ja viem v kombinácii s prvým bodom, je to smiešne, ale mám plán B alebo C alebo D alebo proste aspoň nejaký šajn, čo so životom po septembri, keby ma nezobrali na Mgr. Anglicko, tras saaaaaa!!! :)

- - Tomáš Klus má úplne skvelé piesne.

- - alebo sa zlepšujem v manipulácii alebo sa nám podarilo navzájom sa presvedčiť, že nový člen Aha hríbik môže byť aj dievča. Je to jav takmer hraničiaci so zázrakom ;)

- - takmer ma na Valnom navrhli za kandidátku do Predsedníctva Domky. Obávam sa, že hrozba nie je zažehnaná nadobro, nakoľko Andrejka sa na mňa záhadne usmiala a povedala: „Dáme Ti ešte rok...“ :D

- - bola som doma. A bolo tam úúúúúžasne a nádherne a slnko svietilo, kamošky dostali priepustky od frajerov :D a proste... paráada. Napriek tomu, že sme preberali vážne a nie moc veselé veci, aj tak poobedie s nimi bolo... ja neviem. ako keď si človek z času na čas dopraje Milku a potom ochutná trošku belgickej čokolády. Bezkonkurenčné :)

- - brácho má zase o rôčik viac. a stále nemá rád, keď ho niekto bozkáva na líca. Po tom, čo sa proste nenechal mamke pobozkať sme obaja s Milančom padli v obývačke smiechom na koberec... a proste, oco s mamkou dudrali, ale nemali šancu, museli sa smiať s nami :D

- - po dlhom čase som si urobila rozpočet hneď ako som dostala výplatu. Všetko perfektne sedelo, všakáno, a potom som prišla k tete zubárke, ktorá mi konečne doliečila tie dva nešťastné zuby a teda mi ich aj vyúčtovala, dostala som neuveriteľne obrovskú zľavu „po známosti“ a aj tak ma to stálo tretinu výplaty. Tak som si teda teraz prerátala zvyšok výplaty, časť výdavkov presunula na apríl a... asi môžem zabudnúť na návštevu Hanky. prečo sa zo zásady nedejú tak veľké výdavky vtedy, keď si rozpočet nerobím, je pre mňa záhadou :P

- - po včerajšej omši si spolu s bratom Šavlom nárokujem na titul Boží šašo. Nepoznám nikoho, koho by tiež Tato tak bezkonkurenčne a verejne rozosmieval, keď mi je na houby. A mám nejaké keltské gény, vraj :P

- - a zakončím to múdrosťami z úst vyšsie spomínaných kamošiek.

Hela: „...oplatilo sa čakať. aj keď to bolo ťažké, aj keď som si pripadala jak debil. Oplatí sa čakať, keď chceš žiť podľa hodnôt.“

Monika: „ ...nebudem Ti klamať: aj mňa ľudia otravujú, aj ja neviem tliachať. Napriek tomu, že s mojím priateľom sme neustále spolu, nikdy sme si neliezli na nervy, neotravovali sa. Znie to fantasticky, ale pokiaľ taký človek existuje pre mňa, musí niekde byť aj pre Teba.“

...tak teda s nádejou... vpred? ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára